Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 22:37   #35
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

I hårnålssvingene opp og ned til Stelviopasset kastet jeg inn håndkleet. Smale veier, sving etter sving, syklister, bobiler, crazy sportsbilførere, motorsyklister og geiter i en salig blanding. Jeg hadde klart det hvis jeg måtte, men siden mannen min syntes det var stas, lot jeg han kjøre, så kunne jeg knipse bilder. Ellers har jeg kjørt i rushtid i storbyer som Verona og Berlin, over fjellpass, i byer og i bushen på venstre side av veien i Australia, på alt slags føre og i mange land. Jeg liker og kjøre bil og slapper godt av når jeg gjør det.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat