Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-17, 08:57   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Utrolig kult hvor forskjellig vi er.

Jeg har nesten ingen intuitiv metrisk sans. Jeg har dårlig stedsans, dårlig avstandsbedømming, dårlig tidssans, dårlig øyemål etc, fra naturens side. Jeg aner ikke hvor mange innbyggere det er i Guatemala, jeg kan ikke gjette om det er 15 eller 150 millioner, liksom.

Men jeg har en veldig god opptreningsevne. Jeg våkner før vekkerklokken, jeg vet når det er lunsj eller på tide å dra hjem. Etter at jeg begynte med skritteller, vet jeg ganske nøyaktig hvor mange skritt jeg har til en hver tid (uten å titte). Hvis jeg har sett på kartet, har jeg plutselig stålkontroll på retninger og veier (og vet f.eks. veigriden når jeg kommer ut av metroen i NY). Jeg må altså ha gjentatte referansepunkter for å lære meg metriske tilstander.

Egentlig har jeg det sånn med alt mulig, jeg har ingen intuitive ferdigheter i idrett/fysiske aktiviteter heller. Men jeg er ganske god til å lære meg det hvis jeg går inn for det, fordi jeg er interessert i teorien bak.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat