Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 20:44   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg ble utrolig lettet da jeg først begynte å lære om introverthet/ekstroverthet. Det var så mye som falt på plass. Jeg var en adoptert, introvert lesehest, i en familie av ekstremekstroverte partyløver. De trodde jo helt seriøst at noe var galt med meg, og følgelig trodde jeg jo også det. Etter en skoledag hadde jeg behov for å kunne sitte på rommet mitt med en bok, mens de andre alltid var samlet i stua, omtrent oppå hverandre. Jeg har mange ganger tenkt "om jeg bare hadde visst", for det hadde jo hjulpet mye om jeg hvertfall forstod meg selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat