Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 18:04   #3
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapas for nybegynnere?

Det er da mange småretter du kan lage ut av Rema-utvalg!
Om du gjør et FP-søk på "sjokoladeelg", så tror jeg du skal få opp et par nydelige oppskrifter fra noe Teomannen serverte da Teofelia inviterte til tapas hjemme hos seg. Når det gjelder den scampien, så har jeg imidlertid ikke kommet i nærheten av det han gjorde, til tross for flere forsøk. Og er det mange folk, ville jeg for øvrig vurdert ferdigkokt scampi, siden den er uten skall. Jeg synes ikke det blir så aller verst om jeg marinerer dem i olje tilsatt salt, chili og haugevis med hvitløk. Pass bare på at de varmes så vidt det er, slik at de ikke blir så alt for seige og tørre.

Og ellers:
Spekeskinke
Gode oster
Kyllinglår
Baconsurrede dadler (surr bacon rundt en dadlene, sett i trestick, stek i ovnen ca 200 grader i en halvtimes tid)
Potetbåter
Aioli
Foccacia
Hvitøksmarinert sopp (f.eks champignoner som stekes i olivenolje, salt, pepper og (mye) hvitløk
Spansk omelett

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat