Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 22:50   #54
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Pappa og hans daværende samboer (nå kone) giftet seg i utlandet. En del venner av dem fikk nyssen i dette, og troppet opp for å ta mot dem da de kom tilbake.
Vennene hadde med mat, og jeg bestemte meg for å lage en kake

Tror jeg var 17-18 år, og ikke særlig kjøkkenvant eller -interessert, for å si det sånn.
Kjøpte kakebunn på Rema, vaniljekrem og sprøytekrem. Dynket bunnen, slengte på noe frukt og vaniljekrem og sprøytet ivei på toppen av kaka. Så dro jeg ut.
Da jeg kom hjem, forfyllet og jævlig, så jeg tragedien og prøvde å rette på elendigheta. Det ble sjølsagt bare enda verre. Skar i tillegg av en liten flipp som jeg og en kompis delte.

Våknet neste morgen (eller ut på dagen) av at ivrige venner av Pappa sto på døra, og ikke lenge etter kom de nygiftede.

HURRA!

Uheldigvis hadde jeg ikke kastet kaka, så en nabo presterte typisk nok å hente kaka fra kjøleskapet og servere den.


Sist redigert av Fadese : 07-10-06 kl 22:57.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat