Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-15, 09:46   #311
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg tror ikke jeg synes det er trist hvis ungdommene ikke vil være med, men jeg synes det er veldig fint om vi klarer å lage rammer som gjør at de har lyst til å være med.

Er enig med dette. Det er jo også forskjell på om trettenåringer ikke vil være med, og 17-18-åringer. Det med mulighet for noe privatliv, samt litt frihet til å gjøre ting på egen hånd er gull for vår eldste på ferie. Tror dog ikke han blir med neste sommer, men det er mer fordi han antagelig både skal jobbe og dra på ferie med kompiser, enn fordi han absolutt ikke vil være med oss.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat