Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-17, 21:30   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisestuebordet?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Dialog mellom Vianne Rocher og Tally i forrige tråd:
Vr: Grattis! Jeg synes lampen i det første innlegget var veldig kul også, den minner meg av en eller annen grunn om VPs Globe-lampe.

Tallt: Ja, den er litt samme ide, med fargefeltene. Pantons er litt mer space-agey. Har vurdert den også, men over spisestuebordet.

Så:

Jeg vet! Men den er helt avsindig dyr. Kanskje dere greier å finne den brukt for meg også?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kunne Pantop være aktuelt for dere? (Jeg skulle egentlig foreslå Flowepot, men ser at du allerede har en slik.)

Ja, de er veldig kule, men i og med at de er så "ugjennomsiktige" så er jeg usikker på om de blir for dominerende på stua?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Piet Heins Ra Pendant Lamp er superfin, synes jeg. Fås i mange farger. Den står øverst på min ønskeliste om/når jeg bytter ut min nåværende spisebordslampe.

https://www.classic-modern.co.uk/ima...a1-650x650.jpg

Den er fantastisk. En av mine yndingslamper. Siden den er såpass flat kunne den vært noe. Men også avsidig dyr. Den passer in i bauhaus-fargepaletten vår da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat