Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 08:49   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overmadrassproblemer – vil det gå seg til?

Vi har kjøpt opp ny seng. For første gang siden 1993. Vi endte opp med kontinentalseng som er 1.80 bred. Vi har bare sovet i den fem netter, men jeg sliter med at overmadrassen krøller seg opp (i mangel av et bedre ord) på sidene, slik at vi ruller inn mot midten, og når jeg skal snu meg, føler jeg at jeg sover i oppoverbakke, med mindre jeg ligger helt ute på kanten av senga absolutt hele tida. Det står i instruksjonene at man må regne med litt tid før madrassen føles riktig, men det går vel på selve hovedmadrassen og hardheten der, ikke på overmadrassen? Hvordan i all verden kan vi løse dette? Vil det går seg til? Må vi kjøpe en hardere overmadrass?

Det var dette jeg fryktet når vi kjøpte ny seg. At vi gikk fra noen utrolig behagelig til noe som vi egentlig ikke likte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat