Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-19, 17:13   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Jeg kjøpte nye i fjor Salomon X ultra 3 mid gtx
Lette, gode å gå i, fikk ikke gnagsår (det får jeg alltid av nye sko).
Koster 1599,- men synes de er verdt hver krone. I tillegg bruker jeg dem om våren og høsten, når jeg står på sidelinja på fotballbanen og fryser ræva av meg.

Men det viktigste er at du prøver en del forskjellige, jeg kjente fort at disse passet foten min bedre enn alle de andre typene som var på tilbud akkurat da - typisk. :-)

Jeg har Crispi Besseggen, og er veldig fornøyd, men etter at jeg kjøpte disse fra Salomon, er det disse som blir mest brukt. Nå tar jeg frem Crispiene kun hvis jeg skal gå med tung sekk. Til alt annet turbruk er det Salomonskoa som brukes, om det er fjell, skog, eller regn.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat