Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-17, 14:44   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har lyst til å ha egen shoppe og inspo -tråd for litt større størrelser. Bruker selv str 44/46 og syntes det er fryktelig moro med klær for tiden... Men må stå på litt for å finne ting som sitter pent syntes jeg.

Mitt siste kjøp som har vært helt GULL er et belte som dette! Snakk om å få en midje jeg bare trodde jeg kunne drømme om!



Ellers så har de superfine og enkle sommerkjoler på Cubus nå. Jeg kjøpte XL, men kunne strengt tatt hatt str L. (Men det hadde de ikke igjen...).


Smell på overnevnte belte og en kort olajakke og et skikkelig statementsmykke i halsen, så ble det byantrekket i går!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat