Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 11:34   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Turbukse til ungdom?

Føles litt rart å legge dette i barneutstyrshjørnet, siden "barnet" det er snakk om er 176 og bruker str 34 i lengde i beina, men bruken er jo fremdeles bruken til en 12-13-åring. Jeg har et håp om at han kanskje begynner å nærme seg ferdigvokst i beina, og tenkte kanskje han skulle få ei turbukse. Jeg har selv en i lit elastisk softshell fra Norrøna som jeg liker kjempegodt, så kanskje noe i samme dur, dog ikke samme pris.

Har dere sett noe som funker? Jeg spurte om dette for mange år siden også, og fikk tips om at de i lerret er fryktelig tunge, så vi fikk aldri kjøpt noe da.

Presisering: Er ikke ute etter en bukse i barnestørrelse som kan passe, han har vokst helt forbi de størrelsene. Er interessert i en i herre medium, som kan passe en ungdoms bruk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 11-09-17 kl 12:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat