Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 12:02   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Nei, det er svært sjelden. Jeg har en FB-venn fra videregående som deler alt mulig Storhaug-vås, og som forgyller Listhaug, men han har en bror, som jeg også er venn med, som stort sett mener det motsatte, og gjør jobben for meg. Så jeg nøyer meg med å "like" det sistnevnte svarer, og diskusjonene dem imellom kan være ganske fornøyelige. Jeg hadde forresten mange verbale diskusjoner med vedkommende den tiden da vi gikk på videregående sammen (under krigen i Jugoslavia, ang flyktningestrømmen, særlig fra Bosnia, som kom som følge av denne), så jeg vet jo hva han står for, og han vet hva jeg står for. Vi har ikke forandret oss stort siden den gang. Ellers bruker jeg FB mest til adspredelse, så jeg har fjernet eller skjult mange venner som provoserer meg. Min FB-feed er egentlig et gedigent ekkokammer.

Sist gang jeg havnet i diskusjon på Face var vel for å ta ei venninne i forsvar, som fikk temmelig urettferdige beskyldninger kastet mot seg av en felles studiekamerat av oss (som jeg har fjernet som venn, men kommentaren så jeg under innlegget fra venninna mi). Hadde ikke giddet å diskutere om han bare delte synspunktene sine, uansett hvor uenig jeg er, men beskyldningene mot min venninne gikk litt for langt, og var totalt urimelige og usanne. Men det tror jeg er det eneste tilfellet på flere år. Som regel nøyer jeg meg med å linke til et dementi når jeg ser det presenteres flere år gamle fake news fra HRS o.l., om utenlandske flagg i 17-maitoget og forbud mot kristne julesanger og den slags tøv, som alltid kommer opp på samme tid av året.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat