Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 12:56   #43
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enebolig eller villa?

Da flytter vi inn i en villa straksens!

Det er mulig vi sliter litt med punktet om utsikt, men det legges ikke ut en tomt her som er større enn 300 kvm. Da har vi den i boks. Bare muren rundt hagen har nok kostet en del lapper, og med sommerstuen bikker vi fort summen du nevnte på hageanlegg. Vi har dobbel garasje, og siden forrige eier var veldig glad i belegningsstein, får vi gleden av å måke 300 kvm oppkjørsel neste år - plass til mange gjester, altså.

Sånn kunne jeg egentlig fortsatt. Ser huset ut som en staselig villa? Ikke på vilkår. La meg si det slik - det finnes ingen byggeidentisk kopi verken i mils omkrets eller andre steder, og det kommer aldri til å bli det heller. At den ene av de tre stuene tilhører leiligheten omfattes ikke av listen din. Jeg ville nok jobbet litt mer med kriteriene, dersom jeg først skulle være så spesifikk.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat