Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 20:02   #25
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidligere huseiers post

Jeg har en nabo, i samme hus, tomannsbolig, som ikke har lyst på post, så postkassa hans er det umulig å få noe nedi. Så dermed legger postmannen det i min kasse. Jeg har både ringt posten og vært og levert det til postkontoret med forklaring om at naboen ikke vil ha post (han er kriminell og det er jo gjerne bare purringer på regninger). Men det fortsetter å komme, så jeg lar dem ligge i bunnen av kassa mi, gidder ikke fly på postkontoret og fyren er jo aldri hjemme. Er ikke min jobb å levere ham post, og det vet posten. De har leveringsplikt. Tror rett og slett jeg må få snakket med budet personlig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat