Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-13, 11:07   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tidligere huseiers post

Jeg mener du bør si fra, klart og tydelig, til forrige eier at dette ikke er ønskelig.

Hvis du kan den nye adressen kan du jo, på pur faen, betale for omadressering i noen mnd, for de har jo sikkert ikke lyst på posten sin.

Jeg har gjort litt forskjellig. Da vi kjøpte huset etter svigers leverte vi bare posten til de, men da det fortsatt kom endel brev fra kun en plass etter en laaaang stund, returnerte jeg brevene med overstrøket adresse. Da fikk de vel sjekket opp i det. En annen person vi fikk MYE post til (inkasso, politi og sånn) ringte jeg til slutt et par av selskapene og ba dem om å slutte og sende til vår adresse. Det som kom, samlet jeg opp og leverte til advokaten hans (han satt i fengsel). Jeg har aldri fått meg til å kaste brev uansett. Det jeg har kastet (evt åpnet :kriminell: ) har vært personlig reklame og tidsskrifter.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat