Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-23, 15:25   #170
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motivasjon for å droppe bil nr 2?

Vi har hatt to biler, men har redusert til en.
Det funker slik livet er nå.
Jeg har en jobb som innebærer noe kjøring med privatbil.

Jeg har aldri likt å kjøre bil og velger buss når jeg kan. Hvis jeg bare skal på kontoret får jeg til jobb.
Vi har ikke hytte eller hobbyer som trenger mye plass i bilen, så bilen vi har nå er ganske liten, men har god rekkevidde.
Jeg skulle ønsket meg bedre kapasitet på en del bussruter i området, samt flere avganger til sentrale steder hvor det nå knapt går buss.

En ting som faktisk må bedres her i området er brøyting, skraping og strøing av busstopp og fortau i byen. Antall busstopp er redusert og jeg vet at enkelte velger bil framfor buss når det er glatt fordi fortauene er håpløse.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat