Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-24, 11:41   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en lysstav?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Nå har jeg ikke unger i aldersgruppen, men med 3 barn og begrenset økonomi tenker jeg at jeg nok hadde sagt nei til lysstaver. Men skjønner at det fort blir kjøpt i en situasjon der man skal dit for å ha det gøy og ungene gjerne vil ha. Jeg har jo vært borti tilsvarende på ulike arrangementer og fornøyelsesparker. Husker vi kjøpte noe prinsessegreier i hunderfossen som var ødelagt før vi kom til bilen og prisen var ikke tilsvarende kvalitet i det hele tatt. Og Harry Potter studios var hele tiden masse salg av fotoshoots og merch. Der kjøpte vi butterbeer som kostet 100 kroner fordi det kom i et billig plastkrus man kunne ta med hjem.

Det kruset kjøpte vi ogsås. Husker ikke hvor mange vi kjøpte, for kun ett krus ble stående i skapet (det er borte nå).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat