Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-20, 22:54   #16
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal alle her ha Norgesferie i sommer?

Eg har ikkje avbestilt ferien til Gran Canaria endå, men reknar det som 99% sikkert at det ikkje blir noko av. Så har leid ei rorbu i Lofoten også. Planen er å køyre opp i begynnelsen av juli. I tillegg har vi leid ei leiligheit på Sørlandet eit par dagar heilt i slutten av juli. Tenkte å ta ein tur i Dyreparken og forhåpentligvis bade litt i sjøen, i tilfelle det blir surt og kaldt i Lofoten. Treng litt følelse av sommer før eg begynner på jobb igjen!

Det er heilt uaktuelt for meg å betale inn det resterande beløpet eg skylder Ving (ca 80 000) for turen til Gran Canaria med betalingsfrist i begynnelsen av juni sålenge eg ikkje er sikker på at turen blir noko av. Eg har jo krav på å få det tilbake, men har høyrt rykter om at det har tatt mange veker for andre som har fått turen sin kansellert. I såfall vil vi ikkje ha råd til Lofoten-turen. Så eg kjem nok til å avbestille rett før betalingsfristen dersom det ikkje har skjedd ei voldsom positiv utvikling med normal-situasjon i Spania og endra reiseråd og karanteneregler her i Norge.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat