Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-20, 11:56   #250
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg synes det er skikkelig dritt at vi ikke får dratt på det som kanskje ville vært den siste ferien snart 18 åringen vår blir med på. Men som alt annet med denne drittkoronaen så må vi bare gjøre det beste ut av det. Vi har ikke avbestilt flybillettene til Wien enda, venter egentlig på at de skal kanselleres. Det enda over en måned til så det er ikke så stress.

Hva annet vi skal gjøre aner jeg ikke. Hvis det åpnes for Danmark så har vi lyst til det. Men jeg har ikke lyst til å kjøre båt dit, så da avhenger det av hvordan det blir i Sverige.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat