Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-16, 18:06   #80
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den er litt mer sykdomsutsatt, tror jeg.

Er en del adferdsproblemer på cockeren. Vår har et stort ressursforsvar og vokter (mat, leker og meg). Vi jobber MYE med dette, og jeg har skjønt (etterhvert) at dette dessverre er veldig vanlig for rasen. Det er ikke en førstegangshund, og slett ikke en familiehund for familier med små barn. Han prøver seg stadig på å dominere tolvåringen. Cockeren (engelsk) er en fantastisk brukshund, smart og lettlært, og han er herlig å jobbe med. Vår er en fantastisk hund på de fleste måter, men han er ingen "enkel" hund, og jeg kommer aldri til å anbefale cocker til nye hundeeiere, eller til noen med barn. Vi gikk fra golden retriever til cocker, og har fått myyyyye mer hund å arbeide med ...

Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde vi valgt engelsk springer.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat