Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-18, 10:40   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en tur i den norske fjellheimen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Litt av problemet med Besseggen var at jeg gikk der den aller travleste dagen den sesongen. Det var innmari mye folk, så de veivalgene jeg hadde lyst til å ta, var ofte rett og slett ikke tilgjengelige. Det forverret trolig min opplevelse av kontroll.

Det er kanskje ikke så fullt ned Aurlandsdalen i midten av juli? Men vil det være mye snø da?

Det fine med Aurlandsdalen er at alle går samme veien. Jeg vet ikke hvor populær den er i juli, men det har sikkert turinformasjonen til DNT Oslo litt oversikt over.

Det er stort sett lite snø igjen i fjellet. Det kan være litt fra Finse til Geitrygghytta, men videre tror jeg det vil være snøfrie stier. Siste biten, som er den mest spektakulære delen av Aurlandsdalen, fra Østerbø til Vassbygdi, er det garantert snøfritt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat