Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 14:48   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To wolf or not to wolf

Jeg er sånn kaffelattedrikkende byfrøken som vil ha ulv i skogen. Dette burde vi nesten ha en smiley for.

Og det selv om det er en helt reell mulighet for å møte ulv på hytta vår. Selv er jeg mye mer redd for villsvin, for de er det så mange flere av.

Ulv har ikke drept folk i Norge på ca 250 år, så noen ekstremt reell fare er det ikke. Men den tar sau. Så det er klart den dreper. Akkurat som løvene og neshornene i Afrika gjør det. Jeg vil ikke utrydde dem heller, selv om de faktisk dreper folk også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat