Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-14, 22:28   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Roma i pinsen, hva gjør vi når?

Vi skal til Roma i pinsen, alle 4.
Jeg er den eneste som har vært der tidligere, men det var i 1987 (og jeg var 12) så jeg er omtrent for førstegangsreisende å regne.

Vi skal bo ved spansketrappen/Pantheon/Piazza Navona. Disse stedene går vi bare innom når vi er ute, så de planlegger vi ikke.
Men ellers tenker vi at Vatikanet og Colosseum er verdt besøk. Men når lønner det seg å gjøre det?

Vi lander tidlig ettermiddag fredag og reiser tidlig ettermiddag mandag, så et sted mellom der. Og er pinsen stort hos de katolske? Tenker da på om det er ekstra mye folk rundt Peterskirken?

Og til slutt, hva bør vi få med oss utenom det jeg har sagt? Vil ikke legge for mange planer, vil ha god tid til å bare se og nyte stemningen.

Er det forresten varmt i begynnelsen av juni? Det er sikkert det, men ikke bakerovn-hett kanskje?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat