Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 14:57   #380
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det er ikke greit. Men før man opptrer som leiesoldat, kan det være kjekt å ha sjekket ut soningsforhold i landet man oppholder seg i. Kongo er gjennomkorrupt, som mange andre land. Definitivt en god grunn til å holde seg på rett side av loven.

Jeg vet om flere godt voksne menn som omtaler saken som om dusse to kjekke norske gutta har vært på en liten sydentur.

Mens jeg har sett veldig lite av den typen utsagn i mediene. Jeg kjenner saken kun fra medier og mitt inntrykk er definitivt ikke at det var snakk om kjekke gutter på sydentur.

Det med å sjekke lovverk, rettsvese , soningsforhold, dødsstraff Osv er lurt. Jeg synes likevel det er rett at det ytes bistand.
Særlig viktig er det der hvor grunnleggende rettigheter ikke blir gitt.

Nordmenn bør strengt tatt droppe USA, Thailand, Dubai og flere andre reisemål om man vil være på den sikre siden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat