Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-17, 10:16   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


Ang den donasjonsrammen - det må da være en utmerket måte å gjøre det offentlig for flest mulig at man ønsker å være donor, mye mer effektivt enn et kort som ligger i en lommebok jeg aldri bruker for eksempel.

Ikke sant, det er jo også derfor disse rammene har kommet. For at man skal kunne spre et budskap der folk ER. Det er nok også vært sjelden man viser frem innholdet i lommeboka til hverandre og diskuterer det, til sammenligning.

Jeg har forresten ikke donorkort, men jeg har et bankkort fra DNB, med organdonorgreiene trykt bakpå. Også smart.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat