Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-21, 14:01   #115
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk politikk

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg vet ikke om man kan se denne uten abonnement - men prøv. Det er en videofremstilling - med kommentarer - om hendelsene i The Capitol.

https://www.washingtonpost.com/inves...e/?arc404=true

Jeg fikk gåsehud av å se den, selv om det meste der jo var kjent fra før av - her var det satt sammen så man forsto bedre hvor sinnsykt nære det var fra å gå helt, helt galt.
"lawmakers" må jo ha vært så redde.
Og jeg tror _veldig_ mange som var med på dette (på Trump-sida) ikke forsto alvorligheten i det, var med i mobben og ruslet gjennom Capitol og tok selfies og liksom "jadda, nå erre revvolusjon vøtt! Juhu!". Og selv de som var med utenfor, jeg tror ikke de innså hva de faktisk var med på.
Gud forby at de hadde fått tak i Pence eller Pelosi, og onsdag skal bli ...interessant.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat