Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-19, 13:33   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en hundespørsmålstråd, Havanais denne gang!

Synes ikke farge utgjør noen forskjell, de må uansett dusjes etter å ha vært ute i søla. Og de hvite holder seg imponerende hvite, så snart skitten er fjernet. Men det kommer vel an på hvor hvit man krever at den skal være. Mamma har to hanner, og de har faktisk ganske ulik pels. Den ene er litt blankere og mer bølgete i pelsen, den andre har mer struktur som sukkerspinn, men begge er lyse. Den sistnevnte ser hvitere ut, den førstnevnte får alt mellom himmel og jord hengende fast i pelsen etter en liten tur ut. Det har variert om de har vært klippet eller ikke, siden mamma synes de er finest med lang pels, men blir lei av all dusjingen og børstingen innmellom, og da klipper hun dem. Jeg synes de er finest når de er kortklippet jeg da.

Det tok tid å venne dem av med å skvette inne, da hadde hun på dem et plagg som er til det formålet, til de hadde fått gjort seg kjent på nytt sted. De sluttet med det etter en viss alder, og det er i alle fall ikke noe problem lenger når de kommer til oss. Ut over det ser jeg ikke noen ulempe med hannhund.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-03-19 kl 13:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat