Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-18, 10:57   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd for nye og gamle lesere: Kafka på stranden

Jeg har holdt på med den siden i sommer. Leser den på engelsk, og klarer liksom ikke å holde lesegnisten oppe lenge om gangen. Litt rart, for jeg LIKER boka og jeg blir jo mer og mer knyttet til personene, men jeg blir liksom aldri helt ferdig med boka. Leste et par kapitler senest for tre dager siden, det kan gå ukesvis mellom hver gang. Må snart få blitt ferdig for jeg vil jo lese den ut og jeg lurer jo på hvordan galskapen ender.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat