Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 07:34   #39
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Tja. Jeg bruker bunaden min ganske tradisjonelt tror jeg. Jeg bruker tynne sorte strømpebukser, fordi jeg ikke ser noen grunn til å gjøre det varmere enn det må være.

Og selv om jeg foretrekker bunadssko, så går jentene i akkurat de skoene de vil, så lenge de er sorte. Det viktigste er at det er noe som er godt å gå i tenker jeg.

Paraply til bunad ser jeg ingen grunn til å reagere på. Det må da være lov til å være praktisk. Sminke er heller ikke i seg selv noe problem, men jeg skal innrømme at jeg har reagert litt på konfirmanter med to cm brunkrem. Men det synes jeg er stygt uansett, bare litt ekstra stygt når de har bunad på seg.

Arvet sølv er jo helt innafor. I mine øyne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat