Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 17:45   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstaktiviteter

For en koselig tråd.

Håper det er greit at jeg slenger meg på. Vi har et gigaprosjekt gående i høst og vinter, og jeg anbefaler det ikke til andre, men det holder meg iallfall i ånde.

Jeg sliter også med høst og vinter. Jeg tror også jeg kan påvirke det, men for min del er det rent fysisk, jeg blir så trøtt når mørket kommet at det kjennes som jeg skal svime av klokka 17 hver dag. Jeg har klokkertro på at det hjelper å være mye ute, men jeg merker det egentlig ikke så godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat