Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 20:53   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Trøbbel med Ruter-appen

Av ymse årsaker er Ruter-appen slettet fra fonen. Det skulle være enkelt å gjenopprette kjøp hvis man lastet den inn på nytt, visstnok. Vel, jeg har et 365-dagerskort som jeg nå ikke klarer å gjenopprette. I følge appen er det to muligheter for gjenoppretting:

- gjenopprette med telefonnr. Appen mener jeg ikke hadde koblet opp noe telefonnummer i den gamle appen, derfor går det ikke. Det stemmer ikke at det ikke var koblet opp noe telefonnr., men det hjelper fint lite når appen har bestemt seg for dette.
- gjenopprette med Apple ID nummer (?) fra den gamle Ruter appen. Vel, den har jeg slettet og historikken på dette er borte.

Hva gjør man? Det er 5 mnd. igjen av 365-dagersbilletten og å kjøpe ny nå er ikke helt aktuelt. Ringe dit i morgen eller er det noe enklere?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat