Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 12:41   #64
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var mest argumentasjon for argumentasjonens skyld, men det skjønte du kanskje ikke? Jeg er helt for teaterbesøk (jeg tror jeg omtrent er den mest kulturvennlige personen her inne), men jeg vil ikke uten videre gå med på at det er mer bærekraftig enn å kjøpe klær.

Man bør ikke uten videre gå med på noe som helst, nei. Det er all grunn til å være bevisst på de tingene du trekker frem her, men jeg holder jo på en slags grunnidé om at det i prinsippet er mer miljøvennlig jo færre "ting" man forbruker. (Så er det klart at teaterrekvisitter og filmutstyr også må regnes med blant forbrukte "ting" hvis man skal lage et skikkelig regnskap.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat