Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-18, 20:18   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.196
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan være mor i Norge

Ja, den var fin!

Interessant set hun sier om hvor LIKT alt er, med bare EN måte å være mor på. Jeg har i grunnen ikke tenkt sånn på det, det er da både folk som triller i vogn og bærer i sjal og folk deler da eprimisjonen både 90-10 og 50-50.

Det minner meg om en dame fra et nabolag ikke langt unna meg, oppi markagrensa, et sånt typisk borettslag med rekkehus der folk flytter fordi de vil bruke marka, og der det klokken 20 hver kveld om vinteren, når barna er i seng, smeller i boddører over det hele, og fedre og mødre i skitøy fyker av gårde på tur. Damen ble spurt om det ikke var veldig homogent der oppe, mye like folk? "Neeeida, her bor det ALLE slags folk! Både folk som går langrenn og folk som sykler og folk som løper orientering! "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat