Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-24, 12:33   #27
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.909
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du påskeegg til ungdommene? I tilfelle hvordan?

Våre tre (11, 13 og 15) får påskeegg ja. Vi har ofte pleid å ha rebus for å finne hvert sitt store egg, men for to år siden så jeg på den digre posen med alle påskeeggene vi har samlet på gjennom årene og syntes det var synd at de ikke ble brukt så etter det har jeg gjort som deg. Jeg putter litt i alle egg og gjemmer rundt i huset og så må alle barna bare lete til de finner alle og så fordeler de innholdet mellom seg. Jeg storkoste meg i år, særlig fordi det var ett egg ingen fant før etter mye leting og samtlige hadde ved flere anledninger nærmest stått og sett på egget millimeter fra uten å skjønne at det var et egg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat