Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 10:35   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men det blir feil å si at "honning er like usunt", selv om forskjellen er marginal (og så er det selvsagt alltid tullinger som tenker at "honning er SUNT" og begynner å likestille det med grønnsaker omtrent, mens det mer er at "hvis du først skal søte med noe, så er det ørlite sunnere med honning).

Det er det jeg er uenig i da, men det er mer en retorisk uenighet, sikkert. Jeg mener at det ikke er sunnere med honning, fordi du får med noen så små mikrober med noe sunt i tillegg til det usunne.

Og sånn generelt; selvfølgelig kommer hun med masse gode kostholdsråd også. Men jeg er dessverre ikke tilhenger av mennesker somstrør om seg bastante påstander om en hel masse som enten ikke er bevist, og også i en del tilfeller motbevist og tjener seg fett rike på det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat