Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-19, 09:04   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forrett før helstekt and

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hummersuppe hadde passet, en suppe er uansett bra. Vi gjør en korisndersuppe som er veldig god, med litt lettstekt serranoskinke på toppen, men det er ikke heller alle mennesker som ligger krouiander (det er løk og mye spinat i vår også).

Hva med litt ceviche? Mannen min gjør en som ligner på denne: https://coop.no/extra/mat--trender/s...iche-av-skrei/

Det så veldig godt ut! Jeg noterer til en annen gang, men jeg tror fisk som er så tydelig en fiskerett kan bli litt mye av det gode for noen av ungene, det var derfor jeg også tviler litt på hummer. Jeg lurte litt på en laksepaté, da ser det ikke ut som fisk, men er i tvil om den også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat