Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-13, 13:11   #24
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Priser og forbruk

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi har relativt god råd, og vi elsker å reise - gjerne langt. Men vi har gjort minimalt av dette siste årene (= null flyreiser) utelukkende pga. miljø. Nå skal vi ut å fly snart, men så blir det lenge til neste tur. Det samme gjelder de andre tingene du nevner. Vi dropper jevnlig å kjøpe ting vi har lyst på pga. at vi rett og slett ikke trenger det. Nå har vi våre miljøsvin på skogen også. Vi har mer klær og utstyr enn vi strengt tatt trenger, vi har større hus enn vi har behov for osv. Men vi jobber for å bli enda mer miljøbevisste uten at vi har planer om å ende opp i en jordhytte.

Jeg er som deg, hadde hatt råd til å fly/kjøpe mer enn jeg gjør, men har absolutt forbedringsområder jeg også.
Når det er sagt, så synes jeg nesten det er like harry å ha shoppingferier/shopping som hobby som det er å røyke eller å gi ettåringen brus på tåteflaske. Det virker uopplyst å gjøre det, rett og slett.


Sist redigert av rine : 30-09-13 kl 13:21.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat