Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-12, 20:22   #35
trollmammatil2
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 3
trollmammatil2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: De sinte guttene og jentene

Jeg har en datter som sliter på skolen .. både det sosiale og læring.. Lærerene sier hun er sint på skolen og vært en episode med biting av en elev( men den elven som ble bitt har vært veldig slem og snakket veldig slemt til henne) Dette har vi tatt opp med henne og sagt ikke er akseptabelt og hun lover å ikke gjøre det igjen , ble fra tatt goder og straff .Denne oppførselen ser jeg ikke hjemme , kun hørt av den fra lærer. Hun har ikke mange venner men er ikke ensom.. hjemme er hun ei glad jente som ler og har det gøy . smiler og snakker som men foss. Men er i møte der vi hører hun er en vanskelig og umulig elev som tenker mye ( der legger i att hu må ha problemer hjemme) og hun sliter med å lære, etter 5 år har hun forsatt bare norsk matte og gym .
Lærer sier problemet må ligge hos oss .. meldt oss til barnevernet 3 ganger . og hvær gang sier bv att det er ikke et problem med oss og hun har det bra hjemme ,
Vi er skilte foreldre og 50 50 .. Far har litt problemer å takle foreldre rollen men han lærer og jeg stiller opp 100 % . Vi er resussvake . lavtlønna og ingen familie men jeg vet jeg er en god mor,,
vært henvist til burpa 2 ganger men de sier problemet ligger på skolen ikke hjemme . ppt har akkuratt tatt en test på henne første på 4 år så skal bli spennene å se.. Men mitt problem nå er . Jeg er så sint på skolen som jeg synes er elendig .. de har mange flinke barn der men de glemmer de som ikke er a4..
Nytt møte i morra der jeg må forsvare min datter og være den aktive .. gruer meg ,,, så hva skal jeg gjøre er sliten,,,

trollmammatil2 er ikke aktiv   Svar med sitat