Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 12:06   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er det egentlig å skrive korrekt?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Fillern. Da er det jeg som er teit da? Shit.

Jeg er forsåvidt enig med deg i at det er innholdet som betyr noe. Men er du ikke enig i at innholdet blir uklart dersom språket er dårlig? Jeg tenker ikke på en skrivefeil innimellom, men heller slike innlegg som jeg forsøkte å eksemplifisere.

Ja, men jeg hadde faktisk ingen problemer med å skjønne hva det sto der. For meg skal det mye til for at noe som er skriftelig er helt uforståelig. (Jeg har knallhard lesetrening, da. Fikk plutselig lyst til å klippe og lime inn fra jobbmailen min nå. ) Poenget mitt er at skriftelig kommunikasjon er en toveis prosess. Man skal ikke bare være gode til å skrive, man bør være gode til å lese også. På samme måte som man i muntelige fremstillinger ikke bare skal snakke, men også lytte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat