Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-10, 13:10   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Vekt har litt å si, men ikke alt. Det er jo forskjell på 10 og 15 kilo, det er det ikke tvil om. Jeg hobby- og treningssykler, mest grus, men også litt sti. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har for tung sykkel. Dog var mitt sykkelvalg rimelig edruelig i forhold til de fleste som sykler som meg. Allikevel betalte jeg 10 000 kr. I den prisen får du ikke bare vekt, men også oppgradering i gir- og bremesystemer som kan være verdt å ta med seg om du skal sykle litt hver sesong.

Ja, det er kanskje lurt. Jeg sykler kanskje 150 mil utendørs i sesongen, hvis det har noe å si. Må nok dra rundt og prøve litt (skjønt det er jo lettere sagt enn gjort i en travel hverdag).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat