Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 10:47   #34
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Det verste jeg vet er hav av plastleker som ikke tåler noen ting. I forrige uke hadde jeg en skikkelig opprydning på storebror sitt rom. Han var med og vi delte inn i 3 grupper. 1. Det han bruker og leker med, 2. Det som lillebror kan få, 3. Ødelagte leker
Det var ufattelig mye ræl som havnet i gruppe 3. Og det irriterer meg. Leker skal liksom tåle litt, de skal tåle å brukes, men jeg ser jo at skuffer og skap fylles opp av ting som ikke tåler noe. Så nå kastet jeg det rett og slett. Storebror har igjen lego, briotogbane og noen biler. That's it. Lillebror fikk duploen og noen treleker.

Svigermor elsker å kjøpe 100 gaver til jul. Små pakker, haugevis av pakker. Jeg HATER det. Jeg prøver å få flest mulig til å gå sammen og heller kjøpe store ting. Som varer lenge og som holder.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat