Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 13:18   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersovepose og underlag

Her er en ny test av soveposer som kan være verd å se på:
http://www.best-i-test.nu/Sovepose

Jeg har en dunpose som kostet flesk, men den er virkelig verd pengene. Dun er varmt og lett og kan komprimeres mye.

Jeg har også investert i et underlag som har en ullbase + luftmadrasslag = 10 cm tykkelse når det er oppblåst. Dette er også veldig lite og lett. Jeg husker ikke merket, men jeg kan skjekke hvis du vil. Dette var også relativt dyrt, men både pose og underlag skal holde i mange, mange år, håper jeg.

Jeg synes det høres logisk ut at overtrekk til posen gir varmere pose, men da ville jeg vært nøye på å finne en veldig lett pose. Jeg har en vindsekk/nødbivuak som jeg har brukt utenpå soveposen når jeg har sovet under åpen himmel. Denne er med i sekken uansett, er lett og vind- og vanntett.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat