Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-15, 20:37   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde forøvrig nektet at mannen ikke spiste fisk. Det fikk han bare starte med.

Javel?

Min mann liker heller ingenting fra sjøen. Han kaster nesten opp. Jeg lager likevel fisk og han tar det på tallerkenen, klager aldri, men får svært lite i seg. Tror ikke ungene har merket så mye. Men vi har vært sammen i snart tjue år, og man kan ikke tvinge noen til å spise noe, han prøver jaggu så godt han kan. Og jeg har rimelig liten toleranse for særheter i matveien altså, jeg er selv altetende. Her blir alle servert den maten jeg lager, og det er ikke akkurat i kategorien "barnevennlig mat" alltid. Jeg synes det med mannen min og fisk tidvis er nokså leit, men kjente likevel jeg ble litt provosert over utsagnet ditt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat