Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-17, 22:28   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg lurte også litt på det med serviset, for det kan da umulig være spesielt vanlig å ha noe som ikke matcher med seg selv? Jeg kjenner noen som hadde bare forskjellige tallerker på hytta, alle kjøpt på loppemarked. Ellers kan jeg ikke komme på noen som ikke har minst 10 like tallerker...

Jeg har bare ulikt servise på hytta.
Hjemme har jeg et helt kjøkkenskap fullt av Riedelglass, jeg har et vakkert servise jeg har arvet av en grandtante som jeg bruker til hverdags, jeg samler på hvite middagstallerkener med sølv på. Jeg har ikke kaffeservise, vi kjører bland og miks når set sete sees kaffe. Men jeg har fint bestikk til mange og lekre håndklær som passer sammen selv om de har tre ulike farger. Det er alt for mane ting her, men ryddig i fellesområdene. Alle våtrom skulle vært pusset opp for lenge siden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat