Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-16, 17:22   #39
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Jeg er inngrodd B- menneske, og har i alle år hatet å måtte stå opp tidlig når ungene har våknet før fuglene fiser. Tanken på alle morgener som har startet kl 05 med et brak får meg nesten til å grine. Jeg tror den naturlige rytmen min er natt 0230-10.30.

Imidlertid har jeg funnet ut at jeg har mine beste arbeidstimer tidlig på morgenen, så jeg har fått en vane med å stå opp 0545 på ukedagene for å jobbe. Det er fortsatt vanskelig å komme seg i seng på kvelden, men det at jeg stort sett ikke sitter og jobber på kvelden lenger gjør at jeg stort sett er Ilseng før midnatt, iallfall.

Men B-menneske er jeg åkkesom. Ungene står opp selv i helgene (for et paradigmeskifte ) og da sover jeg glatt til kl 10 både lørdag og søndag. Kunne gjerne sovet lengre også. Jeg har mao ikke blitt en A, bare tvunget meg selv inn i en vane fordi gevinsten er så stor for meg.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat