Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 09:55   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg synes det er noen ting som er mer tilgivelig enn andre. Å seksuelt misbruke barn og/eller velge å ignorere at det har skjedd er ikke inne i kategorien "behandle barna ulikt". Broren min og jeg er heller ikke oppdratt likt, og selv om det tidvis er litt sårt, så er det helt til å leve med. Misbruk av barn er ikke til å leve med.

Selvfølgelig mente jeg ikke overgrep, Tjorven. Det regnet jeg med at var forståelig. Kjære vene.

Jeg snakket om prosessen rundt arveoppgjøret. Alle de andre som får samtaler, mailer og uttalelser analysert og gitt ut i bokform i VH sin bok.

Men jeg skjønner at dette vekker så sterke følelser at det ikke helt går å diskutere uten å bli tvunget til å ta stilling til om VH bok er sann eller ille.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat