Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 23:15   #4
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Jeg sliter med kiloer som ikke vil av uansett hvor sunt jeg syns jeg spiser. Jeg har nå begynt å være mer aktiv og løfte vekter. Det viktigste er jo likevel kostholdet. Planlegger nøye hver dag hvor mange måltid jeg skal spise, og bruker Lifesum til å holde oversikt over proteinene. Som Floksa sier er det bedre å spise protein enn karbohydrater for å holde seg mett. Så jeg har gjort store endringer i kosten de siste par ukene. Regner ikke med at jeg går så mye med likevel, men jeg bør iallefall ikke gå mer opp. En annen effekt er at jeg føler meg bedre generelt.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat