Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-19, 10:37   #73
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Nå har jeg akkurat gått gjennom alle klærne mine og fått på plass i ny garderobe. Selv med bedre plass har jeg fortsatt ikke plass til absolutt alle klærne mine på en gang, så noe lagres fortsatt i store plastkasser på kottet. Det som er der nå er endel ullgensere, skjørt av den typen jeg bruker strømpebukser til, jule/nyttårskjoler, det meste av ullundertøy.

Det som ryddes bort om høsten er nokså mye mer enn et par sommerkjoler og shorts. Her er det først og fremst MANGE sommerkjoler, sommerskjørt, shorts, sommerlige skjorter/bluser, lette bukser i sommerfarger, endel av t-skjortene og toppene, badetøy...

Jeg bruker definitivt langermet om sommeren, og har fortsatt masse både tykke og tynne ullgensere og cardigans som er der året rundt. Jeg har IKKE tenkt å begynne å telle noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat