Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-23, 23:25   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremkulde på vei - gode tips til forberedelser?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er også pga. luftfuktighet, Palmen. Jeg er vokst opp med rundt -30 i innlandet, og synes der er null stress. Men den kulden som er meldt i Oslo nå gruer jeg meg til.

-8 i Stavanger er for øvrig det verste jeg har opplevd. Det var helt, helt grusomt.

Det pleier å være fint og tørt og vindstille når det er såpass kaldt her. Når det er rett over null er det mye verre. Den kulden er bitende og går gjennom marg og bein.

For et par år siden var jeg på Ringerike i 10 minus og sol. Det føltes rett og slett varmt! Og man kunne gå ute i strikkagenser. En merkelig opplevelse. Kaldt, men behagelig.

Men Oslo er kaldt, ja. Jeg fryser alltid i Oslo sentrum.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat