Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 15:20   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Har ikke vært med i fagorganisasjon ila alle de 31 årene jeg har hatt inntekt.

I forrige jobben var jeg en av 4 jenter med over 100 mannfolk og fikk uansett personlig lønnsøkning og hadde ingen å sammenligne meg med. Det minste jeg gikk opp ila. de 16 årene var 2,5% lønnsøkning så var fornøyd. Nærmeste sjef holdt meg litt under vingene (helt til kræsjen jeg hadde i 2013 men var heldig og fikk den jobben jeg søkte og sa opp straks.

I denne jobben er vi kun 4 ansatte og vi har vi tidligere hatt en sjef som uansett trumfet igjennom det han ville, og ga seg selv helt spesielle lønninger, enda vi alle skulle ha lik prosentsats, noe han hadde bestemt. Fant det ut da han gikk av med pensjon tidligere i år og han har økt lønnen sin helt selv uten å la det gå igjennom verken styret eller lønnsutvalget...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat